سه شنبه، 17 تیر 93 - 04:47

 

Capture6

شرکت سامسونگ در اواخر ماه گذشته دو تبلت گلکسی تب اس ۸٫۴ اینچی و گلکسی تب ۱۰٫۵ اینچی را معرفی کرد. اینها پرجمداران تبلت این کمپانی هستند. خب پس معلوم است که سامسونگ میخواهد همه آنها را بشناسند. آخرین شیرین کاری کمپانی سامسونگ، در تاکسی‌های نیویورک است که سه تبلت با صفحه نمایش متوسط که اسمشان معلوم نشد در کنار گلکسی تب اس قرار داده و به مقایسه پرداخته است. این سه تبلت برخلاف تب اس دارای صفحه نمایش سوپر AMOLED با رزولیشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ مسلما نیستند.
بعد از نگاه کردن به هر چهار تبلت، مسافران داخل تاکسی باید یکی را که از همه بهتر بود انتخاب میکردند.۱۷ نفر از بیست مسافر گلکسی تب اس را به بقیه ترجیح دادند. بیشتر آنها قبول داشتند که صفحه نمایش گلکسی تب اس شفاف تر است و نیز میگفتند که جزئیات دقیق تر و روشنایی بیشتر است. درحالیکه یکی از مسافران فکر میکرد که نمایشگر جعلی است!
سامسونگ در ویدیویی برخی از واکنش‌های مسافران را به ما نشان می‌دهد.

همانطور که سامسونگ در بخش نرم افزاری بی رقیب است، در بخش تبلیغات هم واقعا سنگ تمام گذاشته است و چنین تبلییغاتی بسیار جالب است. خود را جای مسافران قرار دهید؛ انتخاب شما چه خواهد بود؟

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-puts-the-Galaxy-Tab-S-in-a-cab-films-peoples-reactions-to-its-AMOLED-screen_id57926″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi