یکشنبه، 17 شهریور 92 - 01:55

 

شرکت آسمان فراز سپاهان

شرکت آسمان فراز سپاهان

سایت شرکت آسمان فراز

تامین پهنای باند:  این شرکت تامین پهنای باند خود را به صورت عمده و به میزان بالا از طریق سرویس اینترنت شرکت زیرساخت وزارت ارتباطات تامین می نماید و همچنین تمام تلاش خود را در جهت قرار دادن یک خط دیگر به عنوان پشتیبان سرویس به کار برده است.
توزیع پهنای باند : با توجه به تنوع زیرساخت در مناطق مختلف استان اصفهان ، توزیع پهنای باند در این استان با توجه به امکانات موجود و با بهترین روش از لحاظ هرینه و قابلیت اطمینان برای مشتریان مختلف طراحی و اجرا می گردد . نصب بیش از ۲۰ دکل در نقاط مختلف استان ، عملیات توزیع از بستر وایرلس را به خصوص برای مناطقی که تحت پوشش مخابراتی نمی باشند امکان پذیر ساخته است .برخی از روشهای انتقال پهنای باند که هم اینک قادر به پشتیبانی و اجرا توسط شرکت آسمان فراز می باشد عبارتند از :
انتقال پهنای باند از طریق خطوط نقطه به نقطه شرکت مخابرات استان اصفهان
انتقال پهنای باند از طریق شبکه MPLS و Metro Ethernet شرکت مخابرات استان اصفهان
انتقال پهنای باند از طریق شبکه زیرساخت Tellabs شرکت زیرساخت
انتقال پهنای باند از طریق ارتباطات SDH و PDH مبنی بر ۷۰۳ G
انتقال پهنای باند از طریق شبکه اینترانت
انتقال پهنای باند از طریق شبکه بی سیم Wireless شرکت آسمان فراز سپاهان

  اتحاد و همفکری اکثریت شرکتهای فعال در زمینه IT در استان اصفهان در ایجاد شرکتی با توانائی فنی و بازرگانی منحصر به فرد در استان منجر به تولد آسمان فراز سپاهان در تابستان ۱۳۸۲ گردید.
هدف از تاسیس این شرکت ایجاد تمرکز برای اجرای پروژه های کلان استانی و ملی در زمینه IT ، تامین و توزیع پهنای باند در سطح استان و ایجاد بازوی مطمئن شرکت مخابرات در بخش خصوصی برای استفاده بهینه از منابع و ایجاد اشتغال می باشد.
از آنجائی که سوابق و منابع مالی و فنی سهامداران این شرکت همگی در راستای بهره وری آسمان فراز سپاهان به کار گرفته شده این شرکت شرایط بسیار منحصر به فردی در این موارد در بخش IT در استان دارا می باشد. از آن جمله می توان داشتن تیم فنی مجرب و کارآزموده در سطح استان ،حضور افراد با سابقه در تیم مدیریتی و بازرگانی ، آشنایی به امور مشاوره ، طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های مختلف IT ، همکاری با پرسنل مجرب وآشنا به دانش روز و پشتیبانی افراد با تجربه و آگاه که دارای سوابق درخشان در دانشگاهها و مراکز دولتی و خصوصی هستند اشاره نمود.
شرح فعالیتها:
آسمان فرازسپاهان در ابتدای سال ۸۳ موفق به اخذ مجوز ICP با بالاترین امتیاز در استان اصفهان شده و در حال حاضر با دریافت مجوز ISDP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کشور با افتخار به عنوان یکی از فعالترین شرکتهای ارائه و توزیع پهنای باند اینترنتی از روی بسترهای مختلف نظیر P2P ، اینترانت و Wireless مشغول فعالیت می باشند .
به طور کلی فعالیتهای این شرکت را می توان در زمینه های تخصصی بخشهای مختلف شبکه مانند Passive , Active ، Wireless ، سخت افزار ، نرم افزار شبکه ، تعمیر و نگهداری شبکه های کامپیوتری و مخابراتی ، توزیع و انتقال پهنای باند و ارتباطات بین سازمانها از راه دور برشمرد که اختصاراً به آنها اشاره می گردد :

تامین پهنـای بانـد:
در حال حاضر ، محوری ترین فعالیت شرکت آسمان فراز سپاهان بعنوان یک شرکت ISDP تامین پهنای باند ارتباط با اینترنت برای بسیاری از شرکتها ، موسسات و سازمانهای دولتی و خصوصی در سطح استان اصفهان می باشد .
این شرکت پهنای باند خود را به صورت عمده و به میزان بالا از طریق سرویس اینترنت شرکت زیر ساخت وزارت ارتباطات تامین می نماید و همچنین تمام تلاش خود در جهت قرار دادن یک خط دیگر بعنوان پشتیبان سرویس خود را به کار برده است.
توزیع پهنای باند:
با توجه به تنوع زیرساخت در مناطق مختلف استان اصفهان ، توزیع پهنای باند در این استان با توجه به امکانات موجود و با بهترین روش از لحاظ هزینه و قابلیت اطمینان برای مشتریان مختلف طراحی و اجرا میگردد.
برخی از روشهای انتقال پهنای باند که هم اینک قادر به پشتیبانی و اجرا توسط شرکت آسمان فراز می باشد عبارتند از:
– انتقال پهنای بانداز طریق خطوط نقطه به نقطه (P-TO-P) شرکت فناوری اطلاعات (مخابرات )
– انتقال پهنای باند از طریق شبکهMPLS و Metro Ethernet شرکت مخابرات استان اصفهان
– انتقال پهنای باند از طریق شبکه زیرساخت Tellabs شرکت زیرساخت
– انتقال پهنای باند از طریق ارتباطات SDH و PDH مبنی بر G703
– انتقال پهنای باند از طریق بی سیم (Wireless Ethernet) و یا رادیو مبنی بر G703
– انتقال پهنای باند از طریق شبکه اینترانت – انتقال پهنای باند از طریق شبکه بی سیم Wireless
شبکه:
این شرکت با بهره گیری از متخصصین و مهندسین ایرانی که در امور مشاوره ، طراحی ، پیاده سازی و عیب یابی از تجارب علمی و فنی بسیار بالایی برخوردار هستند آماده ارائه خدمات در زمینه های ذیل می باشد:
۱- طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری با اصول Structure Cabling .
۲- طراحی و اجرای شبکه های فیبر نوری
۳- طراحی و اجرای شبکه های بی سیم و راه اندازی سیستم های Wireless
۴- راه اندازی و اجرای سیستم های x DSL
۵- طراحی و راه اندازی سیستم های ICT-VOIP-ISP
۶- طراحی و راه اندازی شبکه ها و بسترهای Metro Ethernet , MAN و WAN , LAN .
۷- طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی و PLC .
۸- طراحی و اجرای سیستم های امنیت شبکه بر پایه Linux , Windows و Solaris .
۹- طراحی و اجرای سیستم های انتقال تصویر ، مدار بسته و نظارت تصویری

خدمات پشتیبانی :
با توجه به تمرکز شرکت بر توزیع پهنای باند ، پرسنل فنی آسمان فراز بیشترین تخصص و تجربه را در خصوص پشتیبانی خطوط ارتباطی مشترکین کسب نموده که این امر کمک شایانی در بالا بودن ضریب اطمینان و کیفیت سرویس می نماید و همچنین مشکلات به وجود آمده مشترکین را در کوتاهترین زمان ممکن تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام می نمایند .
همچنین پرسنل این قسمت در جهت بهبود کارایی سرویس دریافت شده توسط مشترکین خود آماده هرگونه پاسخگوئی و رفع اشکال می باشند.
ضمناً با توجه به گسترش روزافزون سرویس های مبنی بر فن آوری های جدید و افزایش سهم خدمات الکترونیک در اقتصاد کشور ، این شرکت با توجه به پتانسیل و دانش فنی خود توانسته است منشاء خدمات مهم در حیطه فناوری اطلاعات باشد . این شرکت آماده است جهت تعمیرات و نگهداری سیستم های سخت افزاری شبکه ، نرم افزار و غیره، خدمات و پشتیبانی را توسط تیمی فنی در زمینه های ذیل به عهده گیرد :
• انجام سرویسهای دوره ای کامپیوتر در محل شرکتها و سازمانها .
• تعمیرات نگهداری ورفع خرابیهای شبکه های کامپیوتربصورت Remote Access یا Access
• تعمیرات و نگهداری تجهیزات مخابراتی و موبایل .
• در اختیار قرار دادن سیستم های جایگزین در هنگام نیاز به تعمیرات در شرکت .
خدمات مشاوره و نظارت :
این شرکت با توجه به تیم فنی ، بازرگانی و مدیریتی با تجربه توانسته است خدمات مشاوره و نظارت پروژه های اینترنتی و شبکه ای زیادی را به انجام رساند که از مهمترین آنها می توان به تدوین طرح ICT Master Plan شهرداری اصفهان ، بهینه سازی و مکانیزه کردن سایت دانشگاه آزاد شهرهای مجلسی و مبارکه و موارد دیگری اشاره نمود .

خدمات ارزش افزوده :
مشترکین شرکت آسمان فراز علاوه بر دریافت پهنای باند با توجه به مساحت استاندارد و تجهیزات موجود در سایتهای توزیع خود ، از خدمات ارزش افزوده این شرکت نیز بهره مند می گردند برخی از خدمات عبارتند از :
Parent Caching : جهت افزایش زمان واکنش صفحات وب و بهبود کارآیی پهنای باند ارائه شده تا ۴۰% بیش از میزان پهنای باند خریداری شده توسط مشترک .
Web filtering : جهت تطابق با مجموعه قوانین شورای انقلاب فرهنگی ، کمیته تعیین مصادیق پایگاههای غیر مجاز اینترنتی و . . . در خصوص عدم دسترسی به سایتهای غیر مجاز و بالا بردن استفاده مفید برای شرکتها ، موسسات و کاربران آنها .
Monitoring : جهت مشاهده ودسترسی هر لحظه به مقدار و میزان پهنای باند مورد استفاده و وضعیت.
لیست تعدادی از مشترکین این شرکت بشرح ذیل میباشد:
بیش از ۱۱ ISP فعال در استان اصفهان، نجف آباد، مبارکه، شاهین شهر،اردستان، فولادشهر
دانشگاه آزاد واحد شهر مجلسی
دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشگاه هنر اصفهان
سازمان امور اقتصادی و دارایی اصفهان
سازمان اطلاعات و فن آوری اطلاعات شهرداری اصفهان (فاوا)
سازمان آب منطقه ای اصفهان
سازمان صنایع و معادن اصفهان
شرکت اندیشمند (شبکه توزیع برق)
آریانانت اردستان
راه آهن اصفهان
پتروشیمی اصفهان
صنایع شیمیایی ایران
پالایشگاه اصفهان
سازمان تاکسی رانی
شرکت مپنا

logo-samandehi