شنبه، 24 خرداد 93 - 07:33

 

E3

در سری قبلبه بهترین عناوین معرفی شده در نمایشگاه بازی های رایانه E3 2014 که هم اکنون به روز سومخود رسیده است پرداختیم.اکنون در ادامه به دیگر محصولاتجدید شرکت ها و استدیوهای بازی سازی خواهیم پرداخت.

The Evil Within

tew

طرفداران دنیای وحشت توجه داشته باشین که این بازی همچنان بقای خود را حفظ خواهد کرد و و این نوع ژانر برای نسخه جدید Evil آینده خوبی را بهمراه دارد.این یک تجربه از دنیای وحشتناک است که بدست آوردیم. این بازی همانند سالهای گذشته برای تمامی کنسول های بازی عرضه خواهد شد.

Evolve

evolve

ویژگی هایEvolve یا همان (تکامل) یک بازی اکشن یک به چهار است که بازیکنان بصورت تیمی به یک جانور غول پیکر حمله می کنند. این بازی چندنفره در ماه اکتبر برای اکثر کنسول ها عرضه خواهد شد.

Far Cry 4

far-cry-4

بازی های خشونت آمیز همیشه برای ما نقش منفی در زندگی دارند اما این بازی که نقش آن یک انسان حیوان صفت و پوست کلفت است که برای برقراری عدالت ، خودش به پا بر می خیزد و انتقام می گیرد. سری مجموعه بازی های Far Cry همواره با اکتشاف و صرف شدن زمان بیش از حد برای بازیکن بهمراه بوده اما در Far Cry4 علاوه بر آن از گرافیک بالا و موضوعات سرگرم کننده همانند فیل سواری نیز استفاده گردیده است

 Halo 5: Guardians

halo-5

هاله۵: با موضوع نگهبان تولید شد

فرمانده ارشد ایرانی در حالی از یک نقطه زندگی حرفه ای خود را آغاز می کند که در سری های قبل این بازی ، پایان یافته است این به شما بستگی دارد که آیا تمامی سری های Halo را پیگیر بودید یا خیر؟ جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس نیست فقط در نمایشگاه بازی های رایانه E3 2014 یک تیزر منتشر شده است.این بازی که برای ایکس باکس عرضه شده نسخه بتا آن در دسامبر امسال منتشر خواهد شد.

Let It Die

letitdieسری بازی های سودا ۵۱عجیب و غریب بنظر می رسند. این را میتوان از عنوان جدیدی که منشتر شده است را دریافت. (به مرگ اجازه دهید) عنوانی است برای پلی استیشن۴٫ آینده کنسول پلی استیشن ۴ منحصربفرداست چراکه تغییرات بسیار زیادی در بازی های آن بوجود آمده که درک بودن آن کاری بسیار دشوار است.

LittleBigPlanet 3

lbp3

چه کسی می گوید Nintendo برای پیشرفت خود نیاز به برگزاری کنفرانس یا نمایشگاه انحصاری در بین پلت فرم هاست؟

با عرضه LittleBigPlanet 3 این موضوع را باید دیگر فراموش کرد چرا که موضوع این بازی رفتن به چرخه مخلوقات عجیب و حرکات خاص اکتور این بازی بهمراه ابزارهای جدید آن پیشرفت بسیار زیادی داشته که بیش از ۸میلیون طرفدار خود را بسیار راضی نگه داشته است. این بازی را از دست ندهید.

Mortal Kombat X

mkx

مورتال کمبت X

از دوران کودکی همگی این بازی را با کنسول های بازی سگا و سونی ۱ بخاطر دارند و از آن خاطرات خوبی در ذهن علاقمندان بجا گذاشته. مورتال کمبت آماده برای کنسول های نسل بعدی است. MKX شخصیت های جدید، سبک مبارزه و عناصر زیست محیطی جدیدی را بهمراه دارد.منتظر این نسخه هیجان انگیز باشید.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.cnet.com/pictures/best-games-e3-2014/14/” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi