چهارشنبه، 17 دی 93 - 03:51

 

7735dcd16be992c0f879400c5c1d7600_L

آتشفشان CES فوران خود را آغاز کرده و گدازه های آن دارد به سرعت همه جا را فرا می گیرد! در این حرارت و التهاب همراه ما باشید تا نگاهی کوتاه داشته باشیم به تازه ترین تبلت های ارائه شده از جانب شرکت های مختلف تا به این لحظه.

 

ایسوس ترنسفورمر بوک T300 T100 T90

همانطور که در مطلبی جداگانه به این سه تازه وارد ایسوسی پرداختیم، دیدیم که هر سه بر مبنای پلتفورم ویندوز بوده و نسخه ۸٫۱ را اجرا می کنند، قیمتشان میان ۳۰۰ تا ۸۰۰ دلار در نوسان است و از بزرگترین مدل با صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی به کوچکترین آن که با ۸٫۹ اینچ می رسد. ترنسفورمر بوک ایسوس در ماه فوریه عرضه خواهد شد.

ایسوس ترنسفورمر بوک

ایسوس ترنسفورمر بوک

ایسوس ترنسفورمر بوک

 

لنوو یوگا تبلت ۲ (AnyPen)

مداد، چاقو یا چنگال فرقی نمی کند؛ یوگای جدید پذیرای همه ی آنهاست. تبلت ۸ اینچی تازه لنوو از سری یوگا ویندوز ۸٫۱ را اجرا می کند و با چیپ ستی چهار هسته ای از سری Intel Atom، ۲ گیگابایت RAM، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، بلندگوهای استریو مجهز به آمپلیفایر Wolfson و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۸ و ۱٫۶ مگاپیکسلی، ۳۰۰ دلار ناقابل قیمت دارد. نهایتا اینکه باتری ۶۴۰۰ میلی آمپر ساعتی آن ۱۵ ساعت دوام می آورد و شروع عرضه آن برای همین ماه خواهد بود.

لنوو یوگا تبلت 2

لنوو یوگا تبلت 2

لنوو یوگا تبلت 2

لنوو تب ۲ مدل A7-30

یک تبلت ۱۳۰ دلاریبر پایه پلتفورم اندروید که صفحه نمایش ۷ اینچ آن از وضوح ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل و تراکم ماقبل تاریخ ۱۶۹ پیکسل بر اینچ برخوردار بوده، چیپ ست MediaTek MT8127 با چهار هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی در کنار ۱ گیگابایت RAM بار پردازشی آن را به دوش می کشد، دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب ۲ و ۰٫۳ مگاپیکسلی است و باتری آن ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. لنوو تب ۲ در دو مدل عرضه می شود؛ یکی همین A7-30 با فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی و دیگری A7-10 با ۸ گیگابایت فضای داخلی و برچسب قیمت ۱۰۰ دلاری. عرضه این تبلت برای ماه مارس برنامه ریزی شده است.

لنوو تب 2

لنوو تب 2

 

منبع: Phonearena

logo-samandehi