سه شنبه، 17 دی 92 - 08:53
Sony Vaio Flip 11A

 

Sony Vaio Flip 11A

Sony Vaio Flip 11A

Flip 11A، ترکیبی از یک لپ‌تاپ و یک تبلت با نمایشگر ۱۱ اینچی است که برخلاف هیبریدی‌های پیشین سونی که بسیار گران‌ بودند، تنها ۷۹۹ دلار قیمت دارد و مشخصات فنی بسیار خوبی هم دارد. Flip 11هم درست مانند اعضای پیشین خانواده‌اش، از یک نمایشگر ۱۰۸۰p بسیار روشن و با کیفیت بهره می‌برد که می‌توان آن را ۱۸۰ درجه چرخاند و از دستگاه به عنوان یک تبلت ۱۱ اینچی استفاده کرد. سونی در ساخت صفحه نمایش این فلیپ، از فناوری اختصاصی بازپردازش رنگ‌های خود یعنی Triluminos استفاده کرده که نخستین بار به همراه تلویزیون‌های سری Braviaی سونی به دنیا معرفی شد. این نمایشگر به یک دیجیتایزر (لایه‌ای بر روی صفحه نمایش برای تشخیص لمس صفحه) از سری N-trig مجهز است که قادر است میزان فشار وارده بر صفحه را تشخیص دهد، لذا استفاده از قلم برای نوشتن و یا طراحی بر روی دستگاه با دقت و ظرافت بسیار بیشتری صورت خواهد گرفت.

Sony Vaio Flip 11A

Sony Vaio Flip 11A

درست مانند VAIO Tap 11، یعنی اولین تبلت سونی که ویندوز ۸ را اجرا می‌کرد، فلیپ ۱۱ هم به همین سیستم عامل مجهز شده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد که از فناوری پردازش تصاویر Exmor سونی استفاده می‌کند.شروع قیمت گذاری این محصول از ۸۰۰ دلار در نظر گرفته شده است و در ازای پرداخت این مبلغ، پردازنده‌ی دستگاه از نوع Bay Trail و با چهار هسته‌ی پردازشی خواهد بود. با مقداری خرج بیشتر، می‌توان به Core i7 نسل چهارم هم رسید!

Sony Vaio Flip 11A

Sony Vaio Flip 11A

صفحه کلید فلیپ ۱۱ از نوع جزیره‌ای است و بر روی آن، کلیدها با فاصله‌ی مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی کارشناسان حاضر در محل، تایپ با این صفحه کلید، نسبت به صفحه کلید بی‌سیم سونی، که برای محصولات قبلی این شرکت، مثلا Tap 11، به صورت سفارشی عرضه می‌شد بسیار لذت بخش‌تر است و کلیدها به خوبی در جای خود استوار شده‌اند. وزن دستگاه نیز در حدود ۱٫۲۷ کیلوگرم است. بنابراین دردست گرفتن و استفاده از آن به عنوان تبلت می‌تواند موجب خستگی دست شود.

Sony Vaio Flip 11A

Sony Vaio Flip 11A

 

Sony Vaio Flip 11A

Sony Vaio Flip 11A

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

logo-samandehi