جمعه، 20 دی 92 - 05:40

 

0

خب دوستان و همراهان امروز روز آخراز بزرگترین رویداد فناوری سال ، نمایشگاه CES 2014 است ما نیز در این چند روز سعی کردیم که به بهترین نحو و در حد توان خود اخبار این رویداد را پوشش دهیم که امیدواریم تا اینجا مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.اما بد نیست نگاهی تصویری داشته باشیم به برخی غرفه های این نمایشگاه ، با ما همراه باشید.

1

دست‌بند Nabu ساخت شرکت Razer ، این دست‌بند در واقع ترکیبی از یک ساعت هوشمند با قابلیت نمایش ایمیل و پیام‌های متنی و ناتیفیکیشن‌ها و نیز یک وسیله پایش فعالیت‌های بدنی است.

2

طراحی مفهومی: خودروی سه‌چرخه الکتریکی i-Road تویوتا

3

4

رُبات‌های دختر و پسر Murata

5

6

ساعت‌های هوشمند Burg

7

هدفون‌های Motorheadphones

8

اسپیکرهای وایرلس و ضدآب Jawbone Jambox در حال به رخ کشیدن ضد آب بودن!

9

خرگوشی‌هایی که با پرینتر سه‌بعدی MakerBot چاپ شده‌اند.

10

تختخواب‌های Sleep Number X12. اینها تختخواب‌های ۸ هزار دلاری‌اند که با حسگرهای مختلفی همه چیز شما را حین خواب پایش می‌کنند: تنفس، خر و پف، حرکات و ضربان قلب شما را! و سپس آنها را روی نمودارهایی روی تعدادی اپلیکیشن به شما نشان می‌دهند!

11

در غرفه Qualcomm از یک خودروی الکتریکی مسابقه‌ای به نام Spark-Renault SRT_01E رونمایی شده است. قرار است از این به بعد خودروهای الکتریکی مسابقه‌ای در مسابقات فرمول E شرکت کنند!

12

گیم با استفاده از تلویزیون ۸۵ اینچی ۴K پاناسونیک

13

لامپ روشنایی Holi که با آی‌فون کنترل می‌شوند، این لامپ مجموعه‌ای از ۱۸ لامپ LED است که داخل یک جعبه آینه‌ای قرار داده شده است و می‌توان به دلخواه میزان روشنایی و الگوی روشن شدن لامپ‌ها را تغییر داد.

14

رونمایی از سری جدید تلویزیون‌های شارپ

15

سیستم عکسبرداری هوایی ۸ تیغه‌ای جدید DJI S1000

16

رئیس شبکه DISH همراه عروسک‌های نمادین این شرکت

17

باب کارتر -معاون شرکت تویوتا – طراحی مفهومی خودروی هیدروژنی FCV را معرفی کند که احتمالا سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد. Sphero 2B را شرکت Orbotix ساخته است که یک وسیله متحرک برای سرگرمی است که می‌تواند توسط یک گوشی هوشمند هدایت شود، این وسیله پاییز سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد شد.

18

 ویدئو گیم با به سر گذاشتن وسیله واقعیت مجازی Oculus Rift

19

اوه! این که فقط لنز است، پس خود دوربین کجاست؟! حتما لنزهای جدید سونی را دیده‌اید و با آنها و کارکردشان آشنا هستید، در CES هم آنها به نمایش در آمدند.

20

در غرفه پولاروید از حضار دعوت می‌شد که با دوربین‌های این شرکت از هنرنمایی یک پسر ۱۸ ساله اسکیت‌وار در حال حرکت عکس برداشته شود.

21

سونی: گوشی‌ها و تبلت‌های ما واقعا ضد آب هستند!

22

اما Nikon 1 Aw1 به نظر ضد آب‌تر است، چون این دوربین ۸۰۰ دلاری را در یک آکواریوم انداخته‌اند!

23

دیواری از دوربین‌های Pentax

24

سیستم جالب XXArray نیکون، که در آن ۶۸ دوربین به صورت همزمان از یک شخص عکس می‌گیرند و یک مدل سه‌بعدی از او درست می‌کنند، سپس این مدل در یک ویدئو گیم قرار داده می‌شود.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

logo-samandehi