پنجشنبه، 20 آذر 99 - 12:21

 

در گفتگو با مدیر منابع انسانی مخابرات اصفهان عنوان شد؛اهم فعالیتهای صورت گرفته در حوزه منابع انسانی

مدیر منابع انسانی مخابرات اصفهان در گفتگویی صمیمانه ،به تشریح فعالیتهای چهار ماهه این مدیریت در سطح استان، در راستای تعالی جایگاه شغلی کارکنان این مجموعه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،همایون نوربخش با اشاره به همت جدی همکاران حوزه منابع انسانی برای بهینه سازی رویه های موجود، اظهار کرد: از ابتدای پذیرش مسئولیت در این حوزه با توجه به دغدغه های کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات شغلی،پیگیری های جدی و مستمر برای بهبود وضعیت موجود و اصلاح روند های کاری صورت گرفت که بحمدالله در بسیاری از موارد ثمر بخش واقع شد.

وی افزود: یکی از کارهای صورت گرفته اعطای وام های پایان خدمت بازنشستگان عزیز است که از سال ۹۴ باقی مانده بود و پس از پیگیری های مکرر سرپرست مخابرات منطقه، همکارانی که تا پایان سال ۹۸ بازنشسته شده بودند وام خود را دریافت کرده و همچنین پرداخت سپرده ۱۲ درصد همکاران بازنشسته به روز شد.

مدیر منابع انسانی مخابرات اصفهان صدور احکام ارتقائات شغلی را دیگر اقدام صورت گرفته دانست و گفت: بندهایی از آئین نامه حقوق ودستمزد شرکت مخابرات از جمله ارتقاء گروه، رتبه واحتساب مدرک تحصیلی که با گذشت بیش از ۱۰ سال از خصوصی سازی مخابرات اجرا نشده بود، با پیگیری همکاران و نظر مساعد هیئت مدیره مخابرات ایران اجرایی شد و به تبع آن حجم انبوهی از احکام باید صادر می گردید که خوشبختانه در حال حاضر با سرعت و دقت همکاران منابع انسانی بخش عمده ای از آنها صادر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تعاملات بانکی اشاره و بیان کرد: طی تعاملات مثبتی که با بانک ها به ویژه پست بانک صورت گرفته ؛ ماهانه ۱۰ درصد از پرسنل رسمی و قراردادی می توانند از وام ۵۰ میلیون تومانی با بهره ۱۲ درصد بهره مند شوند و کلیه همکاران نیز میتوانند از وام های ۱۸ درصد بانک های ملی، پست بانک، ملت و مهر اقتصاد استفاده کنند.

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان، مدیریت موضوعات مربوط به کارکنان در بحث کرونا را یکی دیگر از مباحث مطرح در حوزه منابع انسانی عنوان کرد و گفت : از ابتدای شیوع کرونا، کمیته ایمنی وبهداشت کار مخابرات اصفهان، دستور کار خود را بر عدم شیوع این ویروس در محیط کار و جلوگیری از بیماری همکاران متمرکز نمود و در این راستا علاوه بر ایجاد زیرساختهای بهداشتی، با اتخاذ سیاست هایی از جمله دورکاری ؛شرایط را برای کاهش شیوع این ویروس و افزایش سلامت جسمی و روحی همکاران فراهم آورد.

همایون نوربخش ادامه داد: بحمدالله پس از چندین سال پیگیری مستمر،در این چند ماه شاهد تشکیل انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان بودیم که انتخابات آن برای اولین بار در کشور به صورت الکترونیکی صورت پذیرفت و موضوعات صنفی کارکنان از طریق این انجمن قابل پیگیری است.

وی حل مسئله پرداخت اضافه کار همکاران رسمی و قراردادی، که مورد درخواست بسیاری ازهمکاران بود را ،از دیگر مسائل پیگیری شده در ماه های اخیر عنوان کرد و گفت : پس از هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته، از این پس اضافه کار همکارانی که با فعالیت در خارج از وقت اداری تحقق اهداف سازمان را پیگیری می کنند با تائید مسئول مربوطه، انجام خواهد شد.

نوربخش همچنین از تشکیل کمیته هایی برای بهینه سازی روند تصمیم گیری و عملکردها خبر داد و بیان کرد: برای ساماندهی برخی از مسائل، کمیته هایی از جمله:کمیته سازماندهی فضای اداری و کمیته افزایش بهره وری منابع انسانی تشکیل شده تا موجبات بهره روری بیشتر از منابع انسانی و فضای اداری فراهم گردد.

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان در پایان ضمن اعلام آمادگی جهت دریافت نقطه نظرات کارکنان از طرق مختلف از جمله نظام پیشنهادات ، از همکاری صمیمانه آنان و حمایت سرپرست محترم مخابرات منطقه در به ثمر نشستن تلاشهای صورت گرفته،تشکر و قدردانی نمود.

logo-samandehi