پنجشنبه، 02 دی 00 - 10:58

 

قرار بود با صدور مجوز افزایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از ۵ درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد. خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

پیش فروش سایپا

 به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش با زمان تحویل حداکثر یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

شرکت خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ویژه دی ماه را اعلام کرد. در این شرایط پیش‌فروش که در قالب دو بخشنامه جدا ارائه شده است، خودروهای شاهین، کوییک و ساینا عرضه شده‌اند.

در شرایط پیش‌فروش یک‌ساله سایپا، خودروهای شاهین G، کوییک S، کوییک دنده‌ای، کوییک R دنده‌ای، ساینا S و پراید وانت یا سایپا ۱۵۱ عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروها خرداد الی مرداد ۱۴۰۱ است و قیمت خودرو نیز مطابق قیمت روز در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

در بخش دیگری از این شرایط که به پیش‌فروش سایپا به شیوه مشارکت در تولید اختصاص دارد، خودروهای فوق بار دیگر قابل پیش‌خرید هستند اما موعد تحویل آن‌ها بهمن و اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

متقاضیان محترم شرکت در این شرایط فروش می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ به مدت ۲ روز کاری به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا  مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

logo-samandehi