چهارشنبه، 11 خرداد 01 - 10:00

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در دیدار با فرمانداران و نماینده شهرستان های اصفهان، کوهپایه، جرقویه، هرند و ورزنه در مجلس شورای اسلامی از اتصال ۹۱ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان ها خبرداد و برنامه های در دست اجرای وزارت ارتباطات را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، جعفر مطلب زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در نشست مشترکی با عباس مقتدایی، نماینده مجلس و فرمانداران شهرستان های اصفهان، کوهپایه، جرقویه، هرند و ورزنه گفت: از ۲۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان ها ۱۹۳ روستا از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.
وی افزود: مطابق با ابلاغیه جدید مقرر شده است که روستای ابوالخیر توسط اپراتور ایرانسل و روستاهای اسدآباد، آب خارک، شریف آباد، عیش آباد و قلعه عبداله توسط اپراتور همراه اول از محل پروژه طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (یو.اس.او) به اینترنت پرسرعت همراه متصل شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان تصریح کرد: ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان ها از پوشش مطلوب سرویس های اپراتور هایوب بر بستر سیم کارت برخوردار هستند.
بر اساس این گزارش مقرر شد با همکاری و مشارکت فرمانداران شهرستان ها پیشرفت پروژه طرح توسعه فیبر نوری روستایی یو. اس.او نیز سرعت گیرد.

logo-samandehi